FANDOM

250

Czerwona Królowa- jest jedną z trzech władczyń Krainy Czarów. Jej mężem jest Czerwony Król. Posiada również adoptowanego syna Chese'a Redforda.

Swój debiut zalicza w filmie "W krainie czarów".

Osobowość

Czerwona Królowa jest przenikliwą kobietą, która zazwyczaj nie przestrzega zasad gry w szachy. Wie, czego chce, więc czasem manipuluje innymi by spełniali jej wolę.

Wygląd

Królowa posiada szczupłą twarz, bladą skórę i ciemne siwe włosy związane z tyłu w kok w jej fryzurze widnieją biało-czerwone pasemka. Jej oczy są ciemnoszare, natomiast jej usta są czerwone, a brwi czarne. Nosi blado czerwoną elżbietańską suknię z plisami i królewskimi, czerwonymi rękawami. Jej korona ozdobiona jest ciemno karmazynowymi klejnotami

Baśń

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Postać Czerwonej Królowej jest bardzo charakterystyczna.

Relacje

Rodzina

Czerwona Królowa wydaje się mieć dobre relacje ze swoim adoptowanym synem, Chasem.

Przyjaciele

Nie wiadomo z kim przyjaźni się Czerwona Królowa.

Miłość

Mężem Czerwonej Królowej jest Czerwony Król.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Czerwona Królowa posiada zwierzaka.