FANDOM

Królewna Śnieżka
[[Plik:Yayomg-ever-after-high-dragon-games-quiz-8|250px]]
Baśń "Królewna Śnieżka i siedmioro krasoludków"
Dziecko Apple White
Królewna Śnieżka - matka Apple White oraz główna bohaterka bajki Królewna Śnieżka i siedmioro krasnoludków. Zadebiutowała w filmie Smocze Igrzyska, chociaż była wspomniana dużo wcześniej.

Wygląd

Śnieżka jest dojrzałą kobietą o bladej cerze, spiętych z tyłu włosach barwy ciemnego brązu oraz szafirowo-liliowych tęczówkach i pełnych ustach które maluje soczyście czerwoną pomadką.

Ubrana jest w czerwono-złoto-białą kreację. Na głowę zakłada królewską koronę wysadzaną czerwonymi kamieniami.

Osobowość

Osobowość Śnieżki póki co nie jest znana. Jednak na podstawie filmu "Smocze Igrzyska" możemy stwierdzić, że jest bardzo stanowcza i przykłada wielką wagę do tego, żeby Apple poszła w jej ślady i odniosła tak samo wielki sukces co ona. Jest kobietą biznesu, starannie przykłada się do swoich obowiązków. Odpowiedzialna jest także za wprowadzanie na baśniowy rynek wielu nowatorskich wynalazków. To z jej firmy pochodzi lustro, w którym Raven ponownie uwięziła swoją matkę.

Widać że Śnieżka dla wielu stanowi autorytet.

Relacje

Rodzina

Córką Śnieżki jest Apple, z którą jest w dobrych relacjach. Mimo wszystko Apple czasami czuje się przez nią przytłaczana, podobnie jak Raven w relacjach ze swoją matką.

Zwierzak

Nie wiadomo czy Śnieżka posiada jakiegoś zwierzaka, jednak w czasach szkolnych miała smoka o imieniu Snowflake.

Ciekawostki

  • W filmie Smocze Igrzyska widać, że Śnieżka to świetnie prosperująca bizneswoman.
  • W filmie "Smocze Igrzyska" widzimy, że miała wielką słabość do rywalizowania ze Złą Królową jak i ogólnie rywalizacji w zawodach.
  • Imię jej smoka można przetłumaczyć z j. Angielskiego jako "Płatek śniegu".

Galeria