FANDOM

Nevermore

Nevermore jest smoczycą należącą do Raven Queen. Ma zielone łuski, czerwone oczy i jest w stanie dorastać do jakich chce wysokości. Lubi podążać za Raven, gdy wchodzi do Zaczarowanego Lasu. Pozwala jej również na przejażdżki na sobie.

Wygląd

Nevermore jest smokiem posiadającym fioletowe i różowe łuski. Ma ona lazurowo-niebieskie oczy. Na jej głowie są dwa fioletowe klejnoty, z których prawdopodobnie czerpie moc. Na jasno-fioletowych skroniach widnieją małe białe kolce. Ogon smoczycy jest zakończony piórami. Uszy smoczycy przypominają rozpostarte skrzydła nietoperza.

Mały smok

Jako małe smoczątko Nevermore nie różni się wiele od swojej dorosłej wersji. Jedyną różnicą jest brak srebrnych łańcuszków na czole smoczycy.

Dorosły smok

W dorosłej postaci Nevermore wygląda podobnie jak wtedy gdy była małym smoczątkiem. Ma ona ciało pokryte purpurowymi łuskami i srebno-granatowe wzory. Podbrzusze i szyja smoczycy jest jasno fioletowa a jej nogi i czoło zdobią srebrne i granatowe wzory, przypominające zawiązane płomienie. W tej wersji Nevermore nosi srebrno-czarne siodło zdobione srebrnymi piórami, srebrną uzdę i zwykłe długie czarne lejce.

W smoczym rynsztunku

Podczas smoczych igrzysk Nevermore ma założony na piersi srebrny, ornamentowy napierśnik z turkusowym klejnotem na środku tarczy. Na głowie nosi klejnot w tym samym kolorze w srebrnej oprawie. Kolor napierśnika i oprawy klejnotu, który nosi na głowie smoczyca świadczy o przynależności do drużyny.

Osobowość

Nevermore jest smokiem o przyjaznym i łagodnym usposobieniu. Jest bardzo lojalna wobec swojej właścicielki i uwielbia spędzać czas w towarzystwie Raven. Smoczyca jest też odważna i nieustraszona, co pokazuje gdy stara się bronić Raven przed niebezpieczeństwami. Sama Raven pisze w swoim pamiętniku że, Nevermore jest pieszczochem i uwielbia głaskanie po brzuchu oraz że wydaje przy tym przyjemne dla ucha mruczenie.

Umiejętność smoka

Nevermore potrafi dowolnie zmieniać swoje stadium rozwoju z małego smoka w nastoletniego lub dorosłego smoka, przy jednoczesnej zmianie swojej wielkości z małego smoczątka w średniej, dużej lub ogromnej wielkości smoka, jak również na odwrót. Smoczyca też zieje potężnym purpurowym płomieniem.

Notka z pamiętnika Raven

"Nevermore może wyglądać przerażająco, ale naprawdę jest wielkim pieszczochem. Chyba, że się kurczy, wtedy jest małym pieszczochem. Nevermore może magicznie zmieniać swój rozmiar, kiedy tylko zechce! Potrafi być wielka jak łodyga magicznej fasoli lub na tyle mała, by nosić ją w torebce. Żaden inny smok w historii nie może tego zrobić! Założę się, że zrobi to na wszystkich ogromne wrażenie."

Meta timeline

  • 19 marca 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Nevermore.
  • 8 października 2013: Nevermore pojawia się w książce Księga Legend.
  • 10 czerwca 2015: Oficjalny art zwierzaka zostaje ujawniony.
  • 29 stycznia 2016 - Nevermore debiutuje w Smoczych Igrzyskach.
  • 2 Luty 2016 - Nevermore bierze udział w głosowaniu na najlepszą smoczą drużynę u boku Raven Queen.
  • 31 marca 2016 - Nevermore zajmuje pierwsze miejsce w głosowaniu.

Ciekawostki

  • W animowanej serii ma fioletowe łuski i niebieskie oczy.
  • Jej imię nawiązuje do frazy powtarzanej w wierszu Edgara Alana Poe, "Kruk".
  • Jako jedyny smok nie posiada rogów.
  • Ulubionym jedzeniem Nevermore są ogniste jabłka.
  • Specjalną umiejętnością smoczycy jest zmiana rozmiarów i wieku w dowolny.
  • Według książki Nevermore uwielbia bawić się z dziećmi.
  • Na pudełku z lalką Raven Queen z serii 'Dragon Games' napisane jest, że kolor łusek Nevermore to Nikczemny Fiolet
  • Jej imię można przetłumaczyć jako zwrot "Nigdy więcej".
  • Według Raven, Nevermore bardzo ciężko jest przestraszyć.
  • Bardzo boi się Złej Królowej i nie daje się nabrać na jej zmianę wyglądu i tożsamości jako Mira Shards.
    • Pomimo swojego lęku przed Złą Królową smoczyca nie wacha się ani chwili, by bronić przed nią Raven.
  • W filmie "Zima Wszechbaśni" Raven mówi, że przez udzielanie innym pomocy podczas sytuacji kryzysowej w szkole, Nevermore stała się niezwykle popularna.
  • Nevermore jest jedynym smokiem w krainie baśni, który potrafi zmieniać swój rozmiar.

Galeria