FANDOM

Profile_art_-_Cerise_Hood.jpg Cerise hood este fica scufiței roși a lupului cel rău, destinul ei fiind de a fi următoarea scufița roșie.Ea este studenta la ever after high.Din cauza destinului ea este Rebela.Toata lumea știe că Cerise este numai fica Scufiței roși dar ascunde secretul că tatăl ei este lupul cel rău.Ea este persoana care din cauza legilor destinului nu sar fi născut.Destinul a pedepsito cu urechi de lup care mereul și le ascunde sub pelerina ei.

Aparența

Cerise are ochi gri, cu parul maro închis cu șuvițe albe.Ea când se enervează , culoarea ochilor devin galbeni. Hainele eu constau in culori închise cu roșu.

Interesuri

Cerise încerca să-și ascundă familia. Ea nu are nimic impotriva când își arată puterea atletică.Find fica lupului cel rău ea are super viteza care o folosește numai la sporturi.In afara scoli Cerise și familia ei încerca să-și petreacă timpul împreună cat de posibil.In ocazia rare,ei mai fac picnicuri in familie.

Familiei

Ea este fica Scufiței roși și a lupului cel rău.Ea mai are o sora pe nume Ramona Badwolf.

Prieteni

Cerise o considera pe Raven Queens ca cea mai buna prietena.Este singură persoană la care ia arătat adevărul despre familia ei.Ea o ci considera pe colega ei de camera Cedar wood și pe Medaline hatter prietene bune.

Ginger breadhouse o crede pe Cerise că cea mai buna prietena deoarece și-au petrecut copilăria împreună.

Animal

Cerise are un lup că animal de companie cu numele Carmine

Romantism

Cerise este timida fata de băieți. Ea a dansat cu Daring Charming la petrecerea de ziua inimii

Notițe

•"Cerise" e tipul de roșu, care este asociat cu cireșele.Numele ei înseamna in franceza cireșe.Este și asimilat cu culoarea roz • Familia ei poate fi numit Hood ci nu Badwolf deoarece familia ei vrea sasi ascundă secretul