FANDOM

Profile_art_-_Lizzie_Hearts.jpg

Lizzie Hearts este fica Reginei de cupa, si este studenta la ever after high.Ea este de partea Roialilor.

Personalitate

Lizzie, ca si mama ei, condamna persoane sa li se taie capul, dar in realitate Lizzie are o inima buna.

Aparenta

Lizzie are parul negru cu suvite rosii si ochi albastri.Pe ochiul stang Lizzie are o inima.Fiind fica Reginei de cupa,Lizzie poarta material debicei,rosu,negru si auriu - Lizzie isi face in fiecare zi pe tinuta cateva inimi.

Interese

Lizzie hearts nu este una dintre ele care nu sunt intelegi - ea deobicei isi ascunde hobbiurile, ca abilitatea de a canta la tambal.Ei ii mai place sa se joace crichet, in fact se spune ca ar fi capitanul echipei de crichet de la eah.Lizzie mai e si priceputa la jocurile cu carti si ca ii mai place botanica.In timpul liber,Lizzie merge la fantana magica sau mai face tinute

Romantism

Lizzie a fost folosita de Daring Charming.Daring a fost provocat de Sparrow Hood sa mearga laintalnire cu ea, iar la sfarsit,el a inceput sa aiba sentimente pentru Lizzie.Se spune ca si Lizzie il place.Lizzie la intrebat pe Daring daca ar putea tine totul secret asa ca in Ever After High nu se stie nimic despre relatia lor.Se spune ca Daring a fost vazut ca o insela pe Lizzie cu Ducesa Swan, asa ca ei au terminat-o.La petrecerea de ziua inimi,Daring a intrebato pe Lizzie daca ar putea dansa cu el ,dar lizzie nu a fost interesata.

Prieteni

Lizzie e prietena buna cu Madeline Hatter si Kitty Chesire.Ea mai este prietena si cu Bunny blanc si Alistair Wonderland.Ea a mai fost vazuta cu Apple White si Briar Beauty.

Familie

Lizzie este fica Reginei de cupa si al Regelui de cupa care este descris a fi un barbat rotofei.