FANDOM

Personalitate

Destinul lui Raven Queen este de a fi rea, dar Raven nu este nimic din toate aceste lucruri. Ea este bună, inteligentă, prietenoasă.

Înfăţişare

Raven are ochi de culoare mov, par lung negru cu șuvițe mov. Hainele ei mereu au culorile violet, negru și mov.

Relațiile cu celelalte personaje

Familia

Raven Queen este fiica Reginei Rele. Conform „Poveștii lui Raven Queen”, cele două au o relație încordată. Regina Rea, până în prezent, este închisă în oglindă și deseori îl vorbește de rău pe tatăl lui Raven, Regele cel Bun, pe care îl consideră slab și patetic. Lucrul acesta o enervează pe Raven întrucat este într-o relație bună cu el.

Romanța

Prioritatea lui Raven în viață este unde este și unde ar trebui să îi fie povestea, fapt care o epuizează energic și nu poate avea timp de întâlniri. Dexter Charming o place, însă nu și-a dat seama până când nu a primit un poem de dragoste în True Hearts Day.

Animal

Atunci când era mică, Raven a avut un câine numit Prințul (Prince). În prezent, are un dragon pe nume Nevermore.

Prieteni

Madeline Hatter îi este cea mai bună prietenă și care, până ce Apple White a propus ca ea să-i ia locul, trebuia să îi fie colegă de cameră. Apple și Raven nu sunt prietene. Raven este apropiată, de asemenea, și de Cedar Wood și Cerise Hood.

Galerie