FANDOM

Website - Apple White card
Apple White, Ever After High'da en önemli karakterlerden biridir.

İsim = Apple White

Oyuncak Bebeğinin Çıkış Yılı = 2013

Doğumgünü = 24 Şubat

Statü = Asil

Oda Arkadaşı = Raven Queen

Sonsuza Dek En İyi Arkadaşları = Briar Beauty ve Blondie Lockes

ProfiliEdit

Apple White, sarı saçlı, arkasında altın taç olan kırmızı bir kurdele takan liseli bir kızdır. Kırmızı, işlemeli bir eteği vardır. Kitapları çok sevdiği için zaman zaman elinde kitap taşır. Kırmızı bir üst giyer ve kolunda uzun, altın bir bilezik vardır.

RolleriEdit

Apple, ana karakter olduğu için her bölümde vardır. En iyi arkadaşları Briar Beauty ve Blondie Lockes'tur. Apple, Efsaneler Kitabı'nı seve seve imzalamıştır çünkü kendisi Pamuk Prenses olacak ve hayatı güzel geçecektir ama Raven Queen kaderini kabul etmek istemeyince Apple, hikayesinin mahvolacağını anlamıştır çünkü kaderini yaşayabilmesi için Raven'ın Apple'ı zehirli elmalarla zehirlemesi gerekmektedir. Raven Efsaneler Kitabı'nı imzalamayınca Apple çok şaşırmıştır.

Raven, sonralarda hikayesini kabul etmek isteyince tam imzalayacakken Cedar Wood doğruluk gözlükleri ile kitabın gerçek olmadığını görür, hep beraber bir sonraki gün C.A Cupid, Raven Queen, Madeline Hatter, Briar Beauty, Blondie Lockes, Ashlynn Ella ve Cedar Wood ile kitabı aramaya giderler. Kitabı uzun uğraşlara rağmen bulamazlar. Bir müddet sonra Briar, kitabı kendi odasında bulur ama 100 yıl uyuyup arkadaşlarından ayrı kalmayı istemez. Bu yüzden kitabı bir kuyuya atar. Kuyudan atılan kitap, Harikalar Diyarı'na düşer.